Älskade skor..

Pillat med iPhonen lite nu. He's lovely! Älskar den redan. Enda negativa är att jag är så jävla rädd att tappa den eller något. Bestämde mig btw för att behålla Ed Hardy-skalet, I'm too much in love ♥

Inte planerat på att tappa den anyways.

Shopping är för jävla underbart. Man får en så skön känsla i kroppen! Så länge det inte går överstyr & man har råd till det. Kan tycka jag shoppar lite väl mycket ibland... men men.

Skillnaden är väl dock de som skryter med det, ska skriva hur mycket det kostar m.m. Räcker det inte att säga var man köpt grejorna? Som en av hemmafruarna, Isabel Adrian, gick & pekade ut typ allt i huset "ahh, den här klockan gick väl typ på en miljon" (true story). Vem fan bryr sig? Nej, ödmjuka personer är att föredra.

Om inte annat, så vill din mamma inte att du skryter.

Och på tal om majs, nyss var jag förvirrad & arg över saker jag inte förstod med iPhonen. Men nu är jag glad igen för Ken hjälpte mig. Vad hade jag gjort utan min man? Naww.

XXX

Mjaao.
Bild i uppsatt lugg. Vad gul jag blev. Jag är en apelsin! Wie*
I'm in love...
Hittade dom i Malmö, det var kärlek vid första ögonkastet. Ken kommenterade de guldiga skosnörena. Why not? Skitgrymma tyckte jag, så köpte dom! Sen var jag überglad hela dagen!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0