Avokado

En slappig kväll. Nura ringde och undrade om vi skulle dra & umgås lite med de trevliga boysen från igår. De skulle sitta & dricka lite bara. Men kom fram till att vi var sledna & inte orkade. Får bli en annan gång. Dessutom ska jag ju faktiskt inte dricka mer nu på ett litet tag.

Och på tal om ingenting är Avokado min nya grej. Direkt när jag kom hem idag köpte jag en & åt med lite röra gjord på créme fraiche, dill & ägg. Sen var jag jättemätt. Duktig jag är, för i vanliga fall när man är bakis brukar det bli onyttigt. Jag var duktig. Fast sen åt jag popcorn med. Var så mätt så blev ingen mer mat sen. Skumt.

Avokado built this body ska jag ha en tröja med. När jag blivit av med det sista extraspäcket på min kropp dvs.

XXX
Awww.
Kolla så bedårande. Han ler & jag vill ha honom.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0