Tatuering & körkort

Åhh, vad underbart! Dagen börjar redan bra. Vaknar av att telefonen ringer, svarar. Då är det en överlycklig Louise som berättar att hon fått sitt körkort! Wiie! Så glad för min lilla bebis ♥

Sen ringer Lagish & undrar om jag vill tatuera mig imorrn, då han fixat en tid. Så bestämde att vi ska dra och göra det imorrn, runt 12. Velat ha 2 noter i nacken länge nu, men aldrig blivit av. Så now finally! Ska bli kul se vad L ska göra med.

En bra start på dagen. Nu blir det en "morgonpromenad", sen frukost & dusch.

XXX
Sääx.
Bild tagen när jag var nytatuerad som ni ser. Den jag ringat in är noten jag tänkt ha i nacken, 2 stycken. Me like...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fet tatuering!

2010-11-20 @ 11:49:13
URL: http://lisaadelialinneaullstrom.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0