Sug-bebis

Sitter här med 10 koppar kaffe & förfestar. Snart köra till Halmstad och möta upp Julija, Louise & Besijana. Sen kommer även Nur. Micket trevligt.

Är egentligen rätt trött, varit det hela dagen. Men ändå sovit hyfsat många timmar, så tänker inte låtsas om det. Märkte jag var trött i affären idag. Höll nästan på att börja asgarva nämligen, bara för att jag har så jävla störd humor.

Höll på med en kund i kassan. Då kommer det en dam med sitt barnbarn, en bebis. Sen hör jag damen "Nej, sug inte på den!", då ser jag att bebis sitter & suger på en järngrej på kundvagnen som den sitter i. Det såg otroligt kul ut, då bebis var skallig, hade stora ögon & bara satt där & sörplade. Som tur var lyckades jag få tankarna på annat sen.

Dock 2-3 timmar senare började jag tänka på bebisen igen & höll på att knäcka mig än en gång. Fyfan vad dum i huvudet jag är. Sitter i kassan som värsta knäppisen & bara börjar skratta.

Nu ska jag dricka mitt sista kaffe, then I'm outta here. Ha en bra Fredag, folks! ♥ Och tänk på mig imorgonbitti när jag sitter i kassan & skämmer ut mig.

XXX
Bebis.
Bebis hade fullt upp med kundvagnen. Ohygienisk bebis.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0