Spoona katt

Nu är det strax läggdags I think. Imorrn (idag) är det fredag! Wiie* Min absoluta favoritdag. Och planerna ser redan lovande ut inför helgen ;)

Igårkväll fick jag en trevlig överraskning, nämligen i form av en Sockerbulle liggandes i min säng. Jag hoppas det blir så ikväll igen. Hans fjun får mig att somna lättare.

XXX
Mjaao.
En riktig pudding är han, ligger där & väntar på kärlek.
Mys.
Klämde in mig bredvid & la armen om gullet.
Snusk.
Sen försökte jag mig på ännu mer närhet i form av pussar. Katt disliked.
Aww..
Slutligen skedade jag honom & båda somnade in gott. Gonatt ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0