Osthyvel

Cha cha stinkbaggar. Kom inte på någon rubrik ifall någon undrar. Hade ost på huvudet, så fick bli som det blev. Fått köpt mina älskade avokader nu. Stod hur länge som helst i affären & klämde på alla. Sen började det flockas annat folk runt mig som också ville ha avokado, så fick välja snabbt & avlägsna mig.

Linus kom förbi en runda. Han drack kaffe & ställde till med problem. Mobbade Jaffa att hon var tjock & spillde typ kaffe på diskbänken. Åhhh, förgrömmade unge! Ska hem till honom & hans nya lägenhet sen iallafall. Hämnd ljuva hämnd.

Usch, har fått en svinkoppa... igen! Men han börjar läka nu. Dränker den jäveln i salva. He's going down.

XXX
Ost.

Kommentarer
Postat av: J

En avokado,

Flera avokados? avokadosar? avokador? avokadoar? avokader? Damn it to hell.



Ytterst snygg du är på bilden förresten.

2010-05-10 @ 17:52:54
Postat av: Jenny <3

Thank you!

2010-05-11 @ 15:12:43
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0