Musikhäfte?

Cha cha mjao! Var bara tvungen att skriva & bevisa att jag är uppe! Kolla tiden (längst ner på inlägget). Jag är uppe med tuppen! Goodie va? ;)

Fick köra mams till jobbet, då hon har min bil & jag behöver den idag (tattoo ya know). Klockradio-helveteäckelt ringde inte, däremot gjorde Linus. Han var påväg mot Uddevalla och hade tråkigt på vägen. Han tänkte säkert jag skulle vara helt död, men jag blev glad då jag ändå skulle upp.

Jag: - Idag ska jag & Lagan tatuera oss!
Linus: - Jasså, vad för nåt?
Jag: - I nacken, 2 noter. 
Linus: - Noter igen, vafan ska du bli ett jävla musikhäfte eller?
Jag: - Hahahahahahaha (morgonhumor)
Linus: - Man kan ju sjunga lilla snigel när man går förbi dig sen.

Nu blir det en morgonpromenad. Sen ska jag finjustera mina notjävlar, får inte riktigt till det...

XXX
Kladd.
Har svårt att bestämma mig. Får se vad Lagan & Tatueraren tycker.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0