Metaltown

Wiiiiiiiiiiiiiee* Imorrn beställs biljetterna till Metaltown, så 18:e Juni ska jag dit och se Rammstein! Helt underbart trevligt ju. Om inte biljetterna hinner ta slut tills imorrn dvs. Skulle vara otroligt förödande.

Gav mitt banknummer till pappa på en lapp.

Jag: - Tappa inte bort den nu!
Pappa: - Nae, jag äter upp den direkt efteråt.
Jag: - Hahaha eeh!
Pappa: - Det har jag sett i spionfilmer.

Jag antar att min lapp är trygg med honom.

Nu ska jag strax böka ner mig i sängen & glo Sex & the city på 3:an. Jobb hela dagen imorrn.

Gonatt knopps ♥

XXX
Yey.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0