Lördags-pic's

Daamn vad jag är trött! Satt hos Lagan till 1.30 igår, chillade & lekte med Svante. Svante var busig råtta. Och söt. Sen sov jag till kl 13 idag. Icke bra. Får lägga mig i tid idag & vakna senast 11 imorrn!

Idag har här inte hänt så mycket. Hälsade på Avnoso & Ricky. Bestämde jag & A skulle dra till Väla eller något imorrn. Men så upptäckte jag att jag inte fått mina pengar ännu. Körv. Så får bli en annan dag då.

Nu blir det bilder. Finfina bilder!

XXX
- Heeeelp!
Linus våldför sig på min stackars syrra.
- Wazzaaaaaa?!
Sen agerade han paparazzi med hennes kamera. Jag & Jimmy var på G.
ChaChaa.
Pappa fick också vara med på kort tydligen. Wiie*
Smygbild.
2 barn bland träden, helt ovetandes om kameran som lurar inomhus.
Fight!!
Om nån undrar vad jag & Linus gör när vi umgås, så är här svaret. Brottas.
Bonk!
- You're going down! - Ohh-noooooo!!
Örk...
Sen blev jag petad av hans äckliga fot i huvudet & fick bada i sprit.
Hiss-pose.
Bild på mig & Rasmus inifrån skräckhissen.
Zzznaark.
Jimmy somnade ganska snabbt på kiss-heltäckningsmattan.

Jag har typ världens jobbigaste röst. Skrattar dessutom nervöst hela tiden.

Överlevnadsinstinkten tar över & jag försöker lösa matproblemet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0