Lördags pic's ya'll

Blev som sagt en nykter Lördag för min del. Drog ut med Milla & Besijana. Blev Corner. Dock öppnade de inte dansgolvet förrän typ 1 de små grisarna. Sen när vi väl dansar & har trevligt, tror ni inte någon släpper en stinkbomb därnere?

Såg bara hur alla sprang upp för trappan. Så de fick lufta dansgolvet, sen kunde vi fortsätta. Runt 2.30 börjar jag känna mig seg, lite halsont & sånt. När klockan närmar sig 3 börjar jag känna mig riktigt dålig, som att jag ska svimma.

Släpper av Besijana, stannar sen utanför Mills. Då var det riktigt illa, allt kändes helt suddigt, hade hjärtklappning & skitsvullen mage. Dricker vatten och börjar må bättre. Tillslut kunde jag köra vidare.

Känner då att jag behöver spy, så fick stanna på en parkering. Tänkte hela tiden när jag satt där "Hoppas inte polisen kör förbi", då jag hade fått dra av mig både strumpbyxorna & tight-kjolen. Hade varit grymt jobbigt sitta där då & spy i bara trosor samtidigt som jag ska försöka förklara att jag är nykter.

Men allt som allt blev det en mycket bra Lördag ändå ;D

XXX
Outfit!
Kvällens look & nya skorna! Haha, observera min miffohand. Creepy...
<3
Me & babe toalett-fotograferar! Besijana höll till på Valentine mestadels.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0