Life is good!

Fått gjort en massa idag känns det som. Bytt påslakan, städat rummet. Mycket bra gjort av mig. Sen hämtade jag ut min lön och drog mot Laholm. Införskaffade äntligen mig en ny digitalkamera, han är svart och mycket vacker.

Sen var Lagish snäll & hängde med mig till Eurostop. Fick köpt ett par skor med kilklack! Dock inte så höga som jag velat, men de duger fint. Kommer passa bra till Karsefors-lerslem. Hoppas icke det regnar! Slutligen blev det en Diormascara, vilket man fick en Diorpalett till med ögonskugga & läppglans. I like.

Lagan: - Jävlar vad mycket grejer här finns! Varför är man inte tjej.
Jag: - Vaddå, du kan väl börja sminka dig, det är inne nu bland killar tydligen.

Lite senare.

Jag: - Du ska vara glad att du inte är tjej, fattar du hur dyrt smink är eller?
Lagan: - Vad kostade mascaran?
Jag: - 325 kronor, men den är bra.
Lagan: - Jäävlar...

Lagan kommer nog inte börja sminka sig.

Nu måste jag sova. Blir 2 fulla dagar nu med jobb, lite på Fredag förmiddag med, sen kvällen; utgång! Wiie. Gonatt barn ♥

XXX
Mjao!
Såhär ser jag ut när jag gurglar munnen på morgonen.
Mjao..
Pysen var med & bäddade sängen. Utan honom hade jag aldrig klarat det!
<3
Dålig mobilbild på inköpen. Från & med imorrn är det slut med mobilkort!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0