Knep. igt.

Fyfan vad jag mår... knepigt.

But there's no rainbow
People are painful
Evil and angry, abused and afraid
We all get confused
By the moves that we made
So I mend broken heart
Make art and pray
From the start of the day
To the end of the evening
Make life count
Thank God that I'm breathing.

Swollen members for life. Snart ska jag dra & hämta mina nya inköp på Shell, wiie! I'll show ya later yoyoyo. Eller tar det sen ikväll, när jag kör hem Ricky från jobbet.

Ost & out.

XXX
AAAAAWW!!!
När jag inte har några kul bilder googlar jag. Eller så går jag bara in på min syrras bildmapp. Och hittar nakenbilder på henne m.m. Naaaeee... hittade en bild på Pysen. Han kör sin Tyra Banks, ler med ögonen.

Kommentarer
Postat av: Malin!

Haha, ler med ögonen ;)

2010-05-17 @ 15:26:57
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0