Karseförs

Sitter med ett glas martini i handen & mår bra. Snart kommer Bex & hämtar upp mig, sen blir det förfest där. Är dock ledsen för min räkas skull som fått magkatarr och inte kan hänga med längre. Usch, så jävla typiskt. ♥

Ska hälla i mig en kopp kaffe nu, varit uppe sen 7 ju så känner segheten börjar dra igång. Hoppas vädret håller uppe ikväll, annars tror jag inte att Gud finns. Det gör jag inte i vilket fall som helst, men man kan ju låtsas...

Ha en bra fredagskväll, tallkottar!

XXX
Ihhh.
Dagens jobboutfit. Som att någon bryr sig? Men bekväma kläder är det.


Kommentarer
Postat av: J

Baby got back.

2010-05-29 @ 20:24:54
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0