Jävla svin

Åhh, nu är jag upprörd igen! Försökt vara positiv med min svinkoppa, men han dör ju för helvete aldrig ut! Ser lite bättre ut, men däremot har han börjat krypa ner på läppen, vilket är mycket svårt att smörja. Snart kommer han väl bosätta sig i munnen också.

Första gången jag fick det för någon/några månader fick jag höra "Men skönt, då kan du ju iallafall aldrig få svinkoppor igen. Man blir immun sen, som med vattenkoppor." JA, JAG SER DET! Typiskt mig att få det 2 gånger bara för det.

Har nu börjat smida planer på att i helgen smitta så många människor som möjligt. Dra min läpp över dom. Så jag slipper vara ensam om mitt symptom. Ungefär som HIV-mannen. Svinkoppan gör mig till en mycket ond människa.

Nej, skoja bara. Kanske...

XXX
- Nooooooooo!!
Där sitter han. Som en elak liten gubbe & smider onda planer.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0