Craaaazy !

Förstår inte att jag ens lever. Usch, mycket speciell helg. I fredags blev det utgång me Louise, Nura & många fler. Förfest hos Louise, mycket trevligt folk. Väl framme i Halmstad var min vinflaska tom... bad choice. Gick in på Valentine, men sen stack jag till Asian. Blev kompis med någon tjej, så satte mig & drack med hennes vänner. Bad choice numero dos.

Blev bortförd av en kille som tyckte jag var söt & ville ha med mig till Corner. Det var lite kul... lyckades ta mig loss sedan & återvända till Valentine. Sen är det ganska svart. Fick dock vad jag förtjänade dagen efter.

Lördag. Linus ville jag skulle se hans lägenhet, så drog dit en runda. Mycket trevlig, där kommer spenderas mycket tid I think. Däremot orkade han inte dra ut, men hade turen att Nura ringde sen & ville ut.

Blev förfest i Andersberg med massa killar. Sen kom det även några tjejer med, alla mycket trevliga. Bjöds på dricka och mitt löfte om att "ta det lugnare ikväll" gick upp i rök. Ut i stan, Nura drog hem då hon skulle jobba tidigt. Jag fortsatte festa med mina nyfunna vänner. Taxi tillbaka till Andersberg & efterfest fram till 5.30.

Sen bestämde jag mig för att dra in mot Centrum & övernatta hos en vän. Killen vi var hos var mycket schyst, erbjöd mig både sovplats eller taxi in till Centrum. Men jag skulle tvunget vandra in, då jag hade min mp3 med mig. Fick hans nummer, utifall jag skulle ångra mig. Skönt med så trevligt folk.

Tog cirka en timme att ta mig in till Centrum. Då var klockan 6.30 & mina fötter trötta efter promenaden i 12-centimeters klackar. I'm stupid. Men jag klarade det.

Ville utnyttja helgen till max då jag ska jobba 2 helger i rad. Kan ju säga att jag lyckades. Men ska faktiskt bli skönt med lite lugna helger nu. Det behövs.

Good choice. Jag är nu mycket nöjd med mitt iallafall. 

XXX
Mjao.
Bild från fredags. Såg mycket glad & nykter ut.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0