Färger I like

Ahh, kan knappt andas! Vill ha mina pengar nu! Dröjer nog ända till Måndag innan jag får dom.. om jag har otur. Som tur är var Lagish snäll & sa han kunde låna mig pengar till tattoon imorrn så länge om jag inte hade.

Kan inte andas för jag sitter inne & dör för en massa säxy kläder över Internet. Vill ha en stor hoodie typ, så hittat några stycken. Fanns typ inga jättesnygga tjejkläder, så blir en killhoodie/jacka. Vill ändå den ska vara lite större. Men får ju som sagt vänta på pengarna innan jag beställer... buääh.

Bestämt mig för ett par rosa skosnören med. Wiie* Kommer passa finfint på mina svarta reebook... I love colours. I sommar kommer det bli massa färger har jag bestämt mig för. Majsigt!

XXX
Rasta
Kollade först på den här. Gillar färgerna, men den har ingen luva.
Zebra.
Bestämde mig typ för den här, tills jag upptäckte att den bara fanns i 2xL.
Svart/Silver
Så blir nog den här snyggingen med svart & silver + inbyggd luva. Hoho...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0