Family guy ffs

Ahh, nyss kommit hem från jobbet. Fått på mina fluffiga joggingbyxor. Ohhh, så mjuka & sköna. Antagligen är det såhär det känns att vara en katt.

Tror jag är besatt i katter. Blir tillomed glad när jag ser folk köpa kattmat i affären. Speciellt när dom köper sån dyr kattmat.

Såg ett nytt avsnitt av Family guy igår. Loooove Family guy! Dom har alltid så sjuka & roliga saker med, är ju ett av de mest stämda programmen i USA. Men igår blev jag upprörd. Quagmire hade skaffat en jättesöt katt. Så dog den sen!! Jag nästan hoppade till av chock.

Känns inte fullkomligt normalt. But I love my cats.

XXX

Detta är jag när jag kollar Tv med katterna.

Ohhnoooooooo! Whyyyy?!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0