Eurovision

Sitter här & upprör mig på morgonkvisten. Finns det helt seriöst folk som tror vi har en chans i Eurovision med det tråkiga bidraget vi röstat fram? Sverige skämmer ju ut sig, man pallar inte höra låten på radion ens och nu ska hela Europa behöva se den också.

Folk vill ha bra låtar, snygga människor och en show på scenen. Inte en tråkig tjej sjungandes på en nördig ballad. That's it. Hade vi skickat BWO eller Alcazar hade vi iallafall haft en chans. INSE!

Sverige suger!!

Men nu ska jag vara glad. Jobbet strax till 14, sen ikväll; Mot Karsefors med babes! Life is good ya'll. Förutom när Sverige röstar fram dåliga bidrag i Eurovision (vart höll jag hus under allt detta? Troligen på krogen).

XXX
Säx.
Alcazar är snygga & har oftast bra låtar (för att vara schlager dvs)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0