Dr. Drew, aww

Heeey kompish! Idag har varit en lång dag. Working nine to nineeeee-teen, what a way to make a living! Nananana... ♫ Gick mycket fint.

Ikväll ska alla festa. Hade kunnat dra ut en nykter runda till Corner av en viss anledning, men är inte så sugen längre. Ska bara sitta här hemma & chill framför TV:n istället & tänka vilka feta pengar jag kommer tjäna nu. Celebrity rehab with Dr. Drew börjar nu. Dr Drew är bra, han verkar snäll. Jag vill krama honom.

Synd vår äckelcam inte fungerar på den här datorn, annars hade ni fått en fin kvällsbild. En riktigt säxig en. Men men, det fixas sen när jag köpt min laptop.

Ha en trevlig kväll, barn ♥

XXX
Hmm.
Ni får en bild från förra helgen. Inte lagt ut den innan, för jag ser weirdo ut.

Kommentarer
Postat av: J

Hawt!

2010-05-12 @ 22:38:51
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0