Creepy stalkers

Övernattat hos Lunis inatt. I like his lägenhet. Varmt & skönt. Tog dock initiativet att sova på en halvskön madrass på golvet, då Knopps nuvarande säng är liiite trång. Men förflyttade mig dit sen imorse när L drog till jobbet. Dessutom fyller han år idag, GRATTIS TILL HONOM! ♥

Btw, har fått någon creepy kille på mig. Eller ytterst efterhängsen iallafall. I Lördags när jag var ute hörde jag någon ropa mitt namn, så gick jag dit. Han verkade känna mig, jag inte honom. Men körde på "Det är braa, hur är det själv?" Och var allmänt trevlig (varför ska man inte vara det liksom?).

Då kommer skräckscenariot, killen ber om mitt nr. Försöker slingra mig, gick dåligt. Kille fick mitt nummer. Under natten smsade han mig cirka 8 gånger, utan att jag ens hunnit svara också. Jag överdriver inte! Så sket i att svara överhuvudtaget sen, han får fan skylla sig själv jävla knäppis. Nu hade han ringt mig idag också. Hmm, kanske på tiden att jag börja sluta vara så trevlig mot alla, iallafall jobbiga killar.

Sen har någon idiota ringt på dolt nummer 2 gånger med. Bl. a. klockan 5 imorse så jag & Knopp vaknade. Eller jag var redan vaken, hade av någon anledning vaknat 5 min tidigare. Kanske jag är synsk? Men ska jag vara ärlig tycker jag busringningar är rätt underhållande. Dock säger den här personen inte ett ljud, så lite tråkigt.

Beställt kläder nu. Wiie* Vill till Halmstad en runda idag med & köpa mig ett par nya, feta jogginbyxor. Ska vänta till 16, sen ser vi vem som det blir hänger med; Lagish eller Louisis. Spänningen är olidlig.

XXX
Gulligt!
Ritade en blomma till Knopp. Knopp = Blomma? Klyftigt. Gullig jag är.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0