Colours för bövelen

Äntligen fått mina sexy grejer från Streetwear. Love it, speciellt hoodien som är perfekt storlek. Kommer använda honom som jacka i sommar. Snörade på rosa skosnören på mina svarta Reebook också.

Pappa: - Naaee! Det ser ju bögigt ut.
Jag: - Ehh.. jag är en tjej.
Pappa: - Ser lesbiskt ut med rosa så! Du skämmer ju ut daj!
Jag: - Wtf?!

Jag är iallafall nöjd.

Körde hem Ricky från jobbet, så passade på hämta grejerna då. När vi står i korsningen vid rödljusena kommer det upp en bil till vänster, då visar det sig vara Elin & Eve, Haha! Såg grymt kul ut. Vi vinkade och blev helt vilda. Vilken tajming.

Det är en cool upplevelse att se sina vänner i en bil bredvid.

XXX
Mjao!
Satt fast ett av de rosa skosnörena här. Drog hem 2 sexy sjalar också.

Kommentarer
Postat av: Malin!

Riktigt snygga grejor du köpt :D

2010-05-18 @ 12:35:30
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Postat av: elin

hah d va coolt speciellt när båda upptäckta att d hade blivit grönt xD

2010-05-20 @ 18:54:23
Postat av: Jenny <3

Hahaha eller hur xD "Shit, grönt!!"

2010-05-20 @ 20:23:44
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0