Can't touch this

Nu har jag fått köpt mina lovely new joggingbyxes. Skönt. Dom är stora & fluffiga & jag kan göra "Can't touch this"-låten utan problem. Behövde nya, då mina gamla hade massa permanenta fläckar & såg så sjabbiga ut att jag knappt vågade chilla i dom.

Och min svinkoppa kliar som in i helvete. Han har nästan läkt helt nu, så antar det är därför. DöDöDö!!

Är hemma hos mammis nu. Väntar på att halv 8 hos mig ska börja. Sen blir det hem & fixa en fin matlåda, då jag ska jobbish imorrn... och 2 veckor framåt. I.LOVE.CASH.

Sen kan jag förhoppningsvis dra till Sophie i Gbg & hälsa på henne :) Grymt längesen.

XXX
Säx.
Lekte med mammas cam. Förvriden bild, men Josse är sig ganska lik.
Ohh.
Här har jag blivit målad som Mona Lisa.
Blurrr
Hmm... en prickig bild av något slag.
Ho hoo!
Här är jag ute i skogen med min tomtebok under armen.
J&J.
En normal bild. "Normal"...
Awww.
Avslutar med en snäll bild på mig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0