Busy as hell

Oj, känns som att jag har massa att fixa idag. Ändå sitter jag bara här & chillar med min kaffe & juice. Bajsigt väder ute, jag som behöver promenerish. Finns bara 3 saker att göra såna här dagar; Kolla Sex & the city, klappa katt eller shoppa!! Jag väljer det sistnämnda. Sorry Pysen.

Idag har jag en massa ärenden, för Onsdag, Torsdag & fredag förmiddag blir det jobb.

- Hämta ut lön
- Köpa digitalkamera
- Sätta in pengar
- Hämta skor hos Nura + Louise
- Köpa nya kilklackar inför Karsefors

Dessutom behöver jag sola känner jag. Tattoo klarar nog av det nu. Vill vara lite brunfin inför helgen. Får väl se om vi lyckas pressa in det med... känner mig som en affärskvinna.

XXX
Awww...
Pysen undrar varför jag inte stannar hemma & kelar med honom.
Snusk..
This is why!! Jag visste det... hela tiden...

Kommentarer
Postat av: J

Erkänn att du skulle fortsätta klappa ändå?

2010-05-25 @ 20:27:32
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0