Blommor & bin

Vaknade runt 9 imorse av att telefonen ringde. Kollade klockan och blev arg, brukar alltid ringa jävla äckelförsäljare hem & väcka en. Så sov vidare. 9.20 ringer mobilen, då är det från affären. "Ska du jobba idag? När kommer du?" "Va? Jag börjar inte förrän 13."

Så hade det blivit fel, på mitt schema stod det 13.00, men egentligen behövdes jag där redan 8.45. Så fick dra & jobba tidigare än jag väntat mig. Men inte så farligt, var hyfsat pigg ändå och dagen gick snabbt. Vad intressant jag är, skriver om mitt jävla jobb. Mm, skitkul att läsa om! För bövelen...

Btw, såhär såg det ut runt matbordet idag (och alla andra dagar för den delen)

Pappa: - Nej Selma, sluta tigg jävla katt!
Selma: - Mjau mjau snälla? (stora ögon)
Pappa: - Okey då, här får du en räka.
Selma: Vill inte ha.
Pappa: *Kastar mer mat till tiggarkatt*
Jag: - Sluta ge henne mat då?
Pappa: - Men hon har ju så sorgsna ögon!
Selma: Nope vill inte ha. Haha, suck my dick, bitch!

Selma got the power.

XXX
Wiie*
En Jenize-bild bjuder jag på. 2 dagar färsk, enjoy it.
Ohhhh blommor!
Stod på torget idag en liten stund. Det var trevligt, tills jag petade på en blomma (den var så fin, ville ta på den) och en liten spindel tittade fram.
Awww.
Mer blommor. Tanken var att jag skulle ta kort på en knubbig humla först som satt på blomma, men han var mycket snabbare än jag förväntat mig.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0