That's hot.

Ohh, igår hade vi en bra kväll. Jag, Eve, Linus, Nisse & deras vän Kalle drog till Halmstad, förfestade med vår Brooklynvän Nana & hans vän Emanuel. Satt i deras studentkorridor, drack & lekte "Jag har aldrig". Nana envisades hela tiden med att dricka när han inte gjort det. Vilket enligt namnet på leken är var ganska logiskt egentligen...

Sen bar det in mot Halmstad. Jag & Eve fick sitta därbak i bagageluckan. Vi lekte att vi var små hundar. In till Corner, massa dansande & kul. Vakten fick jaga ut oss från dansgolvet när det stängde (med en ficklampa?) Sen sa vi "efterfest hos Linus!"

Slutade med att jag, Eve & Linus drog hem till honom & däckade direkt typ. Vi sov som en familj, jag i mitten med Eve på mitt bröst (Ja, jag var en man igår!) & Linus hållandes om oss. That's cute. Lite konstigt också kanske...

NOTIFIERING: Måste HIV-testas, Linus bet mig i armen.

XXX
That's hot.
Satsade på sotade ögon & ljusa läppar. That's how I like it.
Ohh.
Självklart blev den enda bilden utan skor den bästa. Jag låtsades att det var sommar igår.

Kommentarer
Postat av: michelle din älskling (:

men vart laddar du ner dom då? o va äre för fusk (a' :D

2010-03-15 @ 15:44:59
URL: http://miichellewesterberg.blogg.se/
Postat av: michelle westerberg <3

okej, tack! :D

2010-03-15 @ 19:59:45
URL: http://miichellewesterberg.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

åh, fin tjej ;)

2010-03-16 @ 20:19:27
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0