Som en smäck!!

Ohh, vilken fullspäckad dag! Och vilket sjukt töntigt ord, "Fullspäckad". Det bara ploppade upp i mitt huvud, snacka om att jag börjar bli gammal nu. Riktig ålderskris.

Hung out with my friend Avnoso-Mafiozo idag. Började dåligt med att han skulle till Vårdcentralen, men det gick ganska bra. Sen kollade vi skor på skodon (måste ju utnyttja mitt presentkort som sagt). Hittade ett par säxysäxy, som självklart inte fanns i min storlek. Men kassörskan beställde hem så de kommer imorrn :) Hoppas nu de sitter som en smäck också (ännu ett töntigt ord, smäck).

Efter det drog vi till Offside. Har presentkort där med, men hittade inget idag eftersom vi fick köra Avnoso till jobbet sen. Drog hemåt & skrev en inköpslista, sen köpte jag finfina varor för mina egna pengar & lagade nudel/kycklingwok. Hemmafru, ohja!

Som avslut på en duktig dag gymmade jag 1½ timme med. Ehh, feeling good! Känns ännu bättre när man kommer hem & ser en fet katt fläka ut sig på bilstols-fåtöljen. Ingen motion här inte! Ungefär som att kolla på Biggest loser & käka glass samtidigt.

XXX
Maod.
Säx.
Något sånt här ser skorna ut, fast istället för alla färger är de svarta.

Kommentarer
Postat av: L

Good call på fullspäckad och smäck. Orden känns väldigt SVT-morgonsoffa ca 2002.

2010-03-04 @ 15:41:11
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0