Sexy sis

Måste ägna ett inlägg åt min syrra. Bara för att hon är såå snygg! Snacka om att ha fått alla snygg-gener. Det enda jag har är ett par bröst. Och dom var inte ens gratis! Ohh, orättvisa liv.

Tyvärr förstår hon inte det själv, dumma unge. Hade hon inte varit "för kort" (längre än mig dock, men vem är inte det) hade jag fan anmält henne till en modellagentur.

You are hot, Sis! Du & dina jävla Jolie-lips ♥

XXX
SnigL.

SnigL.

SnigL.
Ibland hänger snigL läpp, but I love her anyway. Och blir lite svartsjuk...

Kommentarer
Postat av: CommanderJ

Har du silikon? Det trodde jag inte. Dom ser rätt äkta och naturliga ut.

2010-03-02 @ 08:47:14
Postat av: Jenny <3

Lyckades få dom ganska naturliga ja, inga fotbollar á la Beckham här :)

2010-03-02 @ 19:05:51
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: CommanderJ

Ja mycket bra e båda du och dom i alla fall :)

2010-03-02 @ 19:46:26
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0