Natti-knopp!

Nu blir det sängen för min del. Smörja min rosa räkhy & somna sött. Kanske kolla lite på Mc Gyver innan? Då somnar jag säkerligen. Älskade den Mc Gyver-låten när jag var liten. Trög & dålig man var som barn.

Jobbat 4 timmar idag & håller på att dö. Det är ett tecken på att man börjar bli gammal. Senil är jag också, höll på att glömma mina varor igår när jag handlade hos Eve. Snart kommer jag behöva köpa rullator med...

Seg kväll, men helgen kommer bli fabolous! Massa grejer på g, så kommer inte ens hinna med allt. Fest eller "dejt"? Återstår att se...

XXX
Emo.
Ser trött, uttråkad... och arg ut? Bögreklam på Spotify måhända?
HAH!!
Pappa & Selma har redan lagt sig. Jag får klara mig utan kattvärmaren.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0