Mentalsjukhus

Drömde en sjuk dröm i Söndags. Drömde att jag hamnade på ett mentalsjukhus, fastän jag inte ens var sjuk. Hamnade i samma rum som en annan tjej som också var "normal". Var som i en skräckfilm, hon tjejen var typ smal med mörkt hår & så hade vi såna vita nattlinnen på oss. Vårt rum var mer som en cell, med smutsigt handfat. Allt var typ svartvitt.

Helt sjuk dröm, hände en massa skumt i den men minns inte allt. Sjukhuspersonalen var helt skadad iallafall, ingen lyssnade. Bra story till en skräckfilm, men finns säkert redan.

Gick bra på banken idag tycker jag. Mannen sa jag verkade vara en glad människa. Ohh, klart jag är! Som en sol. Solar är glada & lyser fint. Som idag, underbart väder. Bra på att byta samtalsämne är jag också.

Promenad nu.

XXX
Ohh.
Ett vitt psyko-linne äger jag iallafall!
Creepy.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0