Kattsand.

Idag är det ett sånt väder som får mig och katterna att vilja rulla runt i sanden. Pysen har redan gjort det, för det kände jag när jag tog på honom. Helt sandig och söt. Bara för att det är sol ute, då vill katter göra sånt. Kanske därifrån ordet "Solkatt" kommer ifrån? Vet dock inte vad det betyder.

Fan vad utvecklingsstörd jag låter när jag skriver. Kul att skriva cp. Iallafall, vad står på schemat idag? Låtsas att jag har ett schema, så känns det som att jag är mer iordning.

- Hämta Avnoso på jobbet & köra honom till Vårdcentralen.
- Kolla skor. Köpa skor!
- In på Offside? Hade presentkort för 300 kr där tydligen.
- Gymma ikväll. MÅSTE!
- Lägga sig & sola på stranden. För kallt? Kanske.

Hmmm. Nu ska jag ut & rulla i sanden lite.

XXX
Aaahh.
Pysen demostrerar hur rullandet i sanden går till.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0