Katt-Hund

Sitter här med mitt röda face och glor rundor på Facebook. Fasar för när jag ska klä på mig, speciellt BH:n, it's gon' hurt sooo bad! Undrar hur dom hade reagerat om jag kommit naken till jobbet...

En positiv grej är iallafall att jag är varm. Precis som ett element! Vill man värma sig är det bara att lägga handen där det lyser rött & njuta. Behöver ju inte ens något täcke när jag ska sova.

Idag har jag hunnit med mycket för att vara jag:

* Druckit kaffe
* Promenerat
* Matat Selma med hundmat
* Duschat
* Käkat frukost


Nu blir det snart jobb.

Varför jag matar katten med hundmat är för att enligt min syrra ska man variera katters burkmat till annat ibland. Jag är inte riktigt säker dock... sen pappa matade henne med hundmat när hon var liten har hon börjat ta efter ett hundbetéende. Följer efter pappa, kommer alltid när man ropar hennes namn, skäller på lycktstolpar. Nej, det sistnämnda hittade jag bara på.

Nu måste jag sminka över mina röda kinder. RTYL!

XXX
Katt + Hundmat.
Fräsch bild, jag vet. Selma uppskattade hundmaten.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tack sötnos (: jag fortsätter blogga ändå ;) vad gör du idag?

2010-03-17 @ 14:32:22
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: fe..:P<3

jag trodde du hade slutat blogga:O råka gå in på en länk där det var hasta la vista inlägget:(=(

2010-03-17 @ 20:32:55
Postat av: Jenny <3

Nejdå, så länge jag fortfarande tycker det är kul att skriva om mitt exklusiva liv kommer här fortsätta uppdateras ;)

2010-03-17 @ 20:48:51
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: fe..:P<3

vad bra!:D<3

2010-03-18 @ 19:50:15
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0