Jordnötskyckling

Damn, I'm good! Bestämde mig för att vara duktig & laga lite kvällsmat till mig & pappa. Fick idén om att jag ville göra något med kycklingfilé & jordnötssmör.

Jag älskar jordnötssmör. Tvingade pappa köpa hem det en gång. Sen åt jag aldrig av det, bara tittade på den lite då och då. Allt fett kändes inte värt det. Men nu jävlar fick den komma till hands!

Googlade fram ett recept innehållandes jordnötssås. Sen chansade jag mig fram, hoppade över de hela jordnötterna & körde på med 1 ton jordnötssmör. Använde inte alltför mycket farinsocker heller. Det blev awesome!

Jag kände mig cool efteråt.

Nu blir det gymma som fan ikväll. Måste! Medlemsskapet utgår snart.

XXX
Ohhh.
Det krävdes många ingredienser. Jag blev förvirrad...
Puttr.
Jordnötssås. Jag funderar på vad det oljiga, gula är för något. Inte smör.

Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

så lite så! hur mår kocken då? :P

2010-03-16 @ 20:31:21
URL: http://patriktyp.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0