Bäng katt?

Jag misstänker att min katt nyttjar droger. Ibland när han kommer in är hans pupiller jättestora & så är han jättekelig. Sen äter han massa kattmat, som att han fått munchies eller något. Efter det sover han mycket djupt & länge.

Nästa gång han kommer in funderar jag på att konfrontera honom & genomsöka pälsen. Katt tar inte in droger i vårt hem!

Men antar att det är vårt eget fel. Skulle aldrig köpt den stora kattkalendern med massa kattmynta till honom i Julas. Det börjar alltid med smågrejer. Dröjer väl inte länge tills han kommer hem med stulna kattleksaker...

XXX
Stoned.

Innehav.
Tagen på bar gärning.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahaha! sött inlägg:)

2010-03-10 @ 10:20:46
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0