Dampunge

Träffade Lagish & Linus igår. Lagan var på krigsstigen med mig. Han ger sig fan aldrig! Han ska alltid ha sista ordet. Som när vi kollade på Svenska hemmafruar & jag påpekade att Anna Anka är vältränad men alldeles för smal.

Jag: - Hon ser gamlare ut.
Lagan: - Det heter äldre!
Jag: - Jaa... men jag säger gamlare.
Lagan: - Men det heter äldre!
Jag: - Men jag vill säga så.
Lagan: - Jaha...men det är fel.

Bajsunge.

Imorrn ska jag nog slinga mitt hår :) Tror det kommer bli mycket sexigt. Nu blir det en promenad, sen lite frukost (sen frukost som vanligt ja, men jag trivs). Hoppas ägghelvetena inte spricker nu när man ska koka dom, då blir det pannkaka av alltihop. Nej, det blir det faktiskt inte. Det blir omelett då igen.

XXX
Babe.
Pysen bråkar aldrig med mig. Han bara kelar, spinner & är sexig hela tiden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0