Bakis på en Tuursdag

Vet ni vad jag gjort idag? Ätit glass till frukost. Först lite youghurt, sen avslutade jag med glass samtidigt som jag kollade på Sex & the city. Sånt får man göra när man är vuxen. Sen ville jag ut & gå... men kom inte upp. Slutade med att jag låg kvar i sängen framtills nu.

Glömde nämna den bra anledningen; Jo, jag är bakis. På en Torsdag. Ve o fasa & såna tantord. Jag, Linus & en till vid namn Rasmus hade ölshot-tävling igår. Man shottar en 4:a med öl varje minut. Tro mig, efter 10 shots är det inte lika enkelt som det låter. Linus däckade först cuz he sucks. Jag & Rasmus slutade ungefär samtidigt sen efter cirka 25 minuter/shots. Jag var grymmast :)

Dessutom knorrade Pysen & Jaffa ihop sig tillsammans med mig i sängen. Vem kan lämna en säng innehållandes 2 kelbollar? Inte jag.

Nu börjar SATH på Tv:n, gotta leave!

XXX
Mys.
Vem kan motstå en mjuk katt på morgonen? Inte jag.
Aww.
Blondie-dog-cutie fick också plats i sängen. Stora hundar är som en människa, jag ville nästan spoona henne.
- Arrgh!
- Arrr, I'm a pirate! Säger Pysen & kniper ihop ena ögat.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0