Ängelholm yao

Ikväll blir det utgång i Ängelholm med mina små pojkar. That we like! Kul med lite omväxling, även om Halmstad fortfarande äger Ä-holm ;) Hell yeah.

Snart kommer dom. Har inte ens bestämt outfit, bara nederdelen. Och skor möjligtvis. Ahh dilemma! Men men, kvällen är ung. Får fråga bögisarna om råd.

Ha en trevlig Fredag alla barn ♥

XXX
Ohja.
Färdigsminkad är jag iallafall...ungefär. Svart ögonskugga I like.
Öhh!!
Min hand hade värsta ådrorna på sig efter att jag borstat håret! Helt andfådd.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Ha de så kul !

2010-03-26 @ 19:18:42
URL: http://sweetsessan.devote.se
Postat av: Bitterfittan

jag umgås mest med min karl idag (: hur är din kväll snygging?

2010-03-26 @ 21:03:53
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0