All black

Ahhhh... vilken trevlig dag. Hunnit med massa småsaker och klockan är bara 13. Jag borde göra det här oftare! Tagit en kroppsdusch (= bara kroppen, inte håret), sen en ansiktsmask ovanpå det. Hade tillomed gurkor på ögonen! 

Duktigt gjort tycker jag... sen dippade jag dom i ansiktsmasken & åt upp dom. Naaeee... det gjorde jag inte.

Nu ska jag kolla DH (Desperate Housewifes, daaahh?) & vara glad. Nu kom solen fram också. Måste vara min förtjänst.

XXX
All black.
Nya, svarta tights och svart längre tröja med fluffaxlar. Man ser tyvärr inte så bra cuz I suck. Svart är min grej.
No make-up.
Totalt osminkad här (promise!), min hud har haft en mycket bra vecka. 

Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du idag snygging? (:

2010-03-24 @ 14:23:57
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0