Jag vill..

..ha över mina sexiga kamerabilder till datorn. Men självklart har något jävla cpmongo varit här och pillat, så sladdjäveln är borta! Åhh, invalidos.

Får alltså fixish that 2morrow. Blev utgång igår, mycket lyckad kväll. But as sagt, I'll tar det imorgon. Svengelska in my heart.

Jobba 9-14 imorrn, det känns bra ska ni veta. Mina pengar börjar läggas på hög nu, man blir ju helt till sig! Därför jag shoppade lite igår efter jobbet. Investerade i mycket viktiga saker...

Gonatt ostpopcorn ♥

Some want to carve out my heart still love this
I'm trying to hurt myself, still smoking
But I'm afraid a blood won't cut my wrist open
Told you that I loved you, I was just joking
You can't hurt my heart it's been broken.


XXX
Säx.
Mysshorts, sexy underkläds, örhängen & genomskinligt nagellack. Blev även en vit, tight skjorta sen, men han syns inte här.

Kommentarer
Postat av: Julia

Va fint :)

2010-06-02 @ 23:02:00
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0