Update!!

Okey, nu har folk tillomed bett mig bli bättre på att uppdatera så nu jävlar ;) Thank you babes! Kan inte annat än skylla på sommaren, mycket saker som händer. Men några minuter per dag ska jag nog kunna undvara.

Update numero 1; Jag har fuckat mitt ben. Var en tripp i Helsingör med Hoza, Linus & Danne. Danne skulle bära mig på sin rygg över till färjan, men när jag ville hoppa av landade jag på onda benet & det kändes inte bra. Nu är det svullet, men jag lever vidare. Bilder & video från tåget kommer i helgen :)

Update numero 2; Varit ute en hel del överhuvudtaget. Mitt ben är ett riktigt partyben! Folk tillber det... not. Igår var vi ute på Helsingborgsfestivalen med Malin, hennes bröder & Elin. Jag, mitt ben & Elin åkte karusell. Upptäckte att ett inlindat ben är bättre än ett olindat ben.

Update numero 3; Glömde vad jag skulle skriva här. Jag har köpt nya skor iallafall! Det är en big update. Tyvärr lär jag inte kunna använda dom förrän om säkert 1 månad eller något...

Ikväll blir det förhoppningsvis marinfestivalen i Halmstad. Hoppas på fräscht väder.

XXX
CHACHA!!
Först en bild på stjärnan själv, höhö! Färsk från igår folks.
Mjaao.
Selma oldie har fått ny energi av sommaren! Här blir mus varse om detta.
Voff.
Jaffa massakerade en barbiedocka. Vi kunde inget göra.
Ahhhh.
Pysen har bara latat sig. Blev väckt av mjuk katt imorse. Nawww...
<3
Mina fabolous skor! Först tyckte jag de var fulsnygga, nu älskar jag dom.
Inlindad.
Såhär ser inlindat ben ut. Hoppas han skäms rejält nu.
Mjaoui.
Avslutar med en bild på mig själv igen, för det är spännande.

Kommentarer
Postat av: =D

Finally ! Hoppas du blir bättre i ditt ben snart, och den sista bilden på dig, damn girl....HOT!



:D

2010-07-30 @ 15:53:21
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0