Twilight gaybög

En mycket bra helg. Mindre bra morgon dock, vaknar upp av att Eve sätter sig gränsle över mig medan hon & Milla babblar om att vi ska till stranden. Sen hör jag en mans/pojkröst prata & känner hur någon typ köttar in sitt finger i mitt färska sår på knäet. Lagan, vem annars?

Jag åkte inte till stranden. Jag var arg & bakis & ville sova. Så lät Millas Daniel köra hem mig till Mams lägenhet. Såg sedan hur solen gick i moln, det var karma för att de väckte mig på ett sådant sätt de små jävlarna ;) Mohaha... jag vill döda folk som väcker mig.

Nu på kvällen blev jag medtvingad på bio med 3 killkompisar. Twilight, mina vänner. Jag har aldrig ens sett skiten. Men var tvungen att agera täckmantel då det var för gay tycte dom att gå 3 killar på den filmen. "Frågar någon är det DU som vill se filmen, okey?" Ingen frågade.

I biosalongen hör man hur någon börjar böla jättemycket mitt i allt. Vi skrattade så vi grät, sjök ner i stolen & kunde knappt andas. Det var det bästa under hela filmen tycker jag. I'm a bad human being...

Kom nu hem efter att ha bott hos mamma lite. Blir nästan tårögd när jag får syn på mina fina små kissemissar ♥ Vad gör dom? Gäspar & springer till dörren! Ahh, nevermind bitches.

XXX
Blod.
På väg hem igår blev vi utsatta för en drive-by & jag skottskadades svårt i mitt knä. Eller så välte jag bara med cykeln när jag & Milla skulle hem & jag försökte skjutsa Jonas...
Cutiepie.
Jaffa har kort frisyr, men kan ändå bära upp en blomma mycket vackert.
Sexig.
Såhär hade jag sett ut om jag vore en man i min bästa år från Ullaredsserien.

Kommentarer
Postat av: J

+1000 coolpoints för att du inte är ett Twilightfan. Ganska sällsynt nuförtiden.

2010-07-05 @ 20:28:37
Postat av: Jenny <3

Joo, bland tjejer är det sällsynt iallafall måste jag hålla med om ;)

2010-07-05 @ 23:49:53
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0