Stadsfesten

Vi får väl köra lite bilder från stadsfesten! 3 dagar efter jag brutit benet & jag tog mig dit på mina jävla kryckor. Det är viljestyrka I tell you! Satt mest ner dock, orkade inte hoppa runt & invalida mig med kryckorna.

Det värsta var när man behövde kissikissa. Fick hoppa upp från vårt trevliga bord & bege mig mot bajamajorna dom ställt ut. Hade kollat in en stor bajamaja som det stod skrivet "Jenny med kryckor ska kissa här" på. Hoppade dit i full fart & öppnade! Inne står 3 killar/gubbar "- Detta är killarnas pissoar?". Opps... invalid och utvecklingsstörd.

Hade mycket trevligt trots jag var benlös. Camillas mamma & pappa + min pappa var också där, alla mycket glada ;) That we like.

XXX
Aww.
Hemma hos Blondie-Milla me sin söta syrra Jessica :)
Wiie*
Millas Daniel & Eve posar som aldrig förr!
Ost.
Och en mobbad bild på mig själv fick vi också med.
Hihi!
Tog smygkort på Lagan & Emil som höll till vid balkongen bredvid.
Yey!
Milla med sin snygga mamma Ingalill :) Alla var glada!
*Sqweeze*
Posing med Janne, ser en aning tilltryckt ut ;)
- Ohno!
Anton var också med, mycket mycket glad som vanligt ;D
- Hah!
Pappa went with the flow & busade till det med en ciggelin!
Yeey!
- Partey over heere! Daniel kisar i all rök.
Sunshine!
Ingalill dansar med händerna & pappa ser fundersam ut.
Wtf?
Daniel verkar vara inne i en het diskussion & Mills ser clueless ut.
- Fy dig.
Avslutar med en klockren bild. - Ae, nu slutar du! - Naj.

Kommentarer
Postat av: Jessica

hah! pappa med sitt finger XD gillar att alla utom du ser helt drogade ut!

2010-08-01 @ 16:42:33
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0