BB =

Inte för att låta negativ, men jag vill dö. Har nog inte varit såhär depp på länge. Sitter bara här hemma ensam & glor. Att bryta benet vilken tid som helst under året hade varit okey, men inte nu! Hade ju så fullt upp.

Imorrn ska jag försöka lägga lite vikt på det. Ska kämpa!! Det är antagligen för tidigt, men ortopeden gav varken mig eller benet någon väntetid. Är dock sjukt jobbigt, för varje gång jag reser mig upp på kryckorna svullnar benet & foten upp så det känns som att dom ska sprängas. Eww... ont gör det med :<

Detta kommer nu fram över vara en BB = Benblogg. Vad ska jag annars skriva om? Alla äventyr jag är ute på med mina vänner? HAH!

Gonatt.

XXX
Partey.
Innan jag bröt benet hade jag massa vänner som tvingade med mig ut. Sånt kan vi inte räkna med numera. Uäähh..
En pappa
Tog mig dock ut på Stadsfesten i lördags. Anton tog ett fint kort på mig & Millas pappa Janne. Alla var fulla & glada! Jag var invalid.

Kommentarer
Postat av: J

Alltså, hur lyckades du bryta benet?

2010-07-20 @ 11:59:39
Postat av: jessica

haha pappa var nog lite kalas! ska visa bilden för honom så kanske han tror han är kändis. "Före detta dansbandsmusiker i fylleskandal!"

2010-07-20 @ 20:58:31
Postat av: Jenny <3

Hahaha! Ja, Janne & jag pratade om att gifta oss så numera vill jag att du tilltalar mig som "Mor Jenny" ;)

2010-07-26 @ 18:10:22
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0