WÄÄH!

FAN VAD JAG FRYYSER!! Det är fan 23 grader här inne och jag håller på att dö! Frusit hela kvällen, nu är jag trött på detta. Dessutom känner jag mig sjukt sleden. Sitter bara & gäspar o tåras runt mina ögon. Hade bestämt mig att dra till gymmet nu strax, men måste försöka piggna till först.

Nej, hinner inte skriva mer nu. Måste på med gymkläderna och släpa mig dit innan receptionen stänger. Måste ju få tillbaka mina pengar... Grrr.

XXX
Shine!
Gud vilket gult & fint hår jag fick på den här bilden. Mmm, citron...

Akon - Nosy neighbor

Kommentarer
Postat av: J

Hur kan du frysa? Du ser så het ut på bilderna. Ahem..

2010-01-05 @ 00:40:02
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0