Victory!

Gud vilket vackert uppvaknande man fick idag. Ljust ute (enda bajssnön är bra till), Mix megapol på klockradion med "Killing me softly" och en fet, kelig katt krypandes mot en. Åhh, ville aldrig lämna sängen. Älskar att vakna till musik, just Mix megapol för dom har bra blandning. Skönt med gamla låtar..

Igår fick jag äran att ha fru Räka aka Eve på besök :) Vi satt & snackade till klockan 1 på natten, sen var det dags för Räkost att fara hem. Tillskillnad från mig har hon ett jobb, höhö. Alltså, ett liv! Med andra ord. Mycket trevligt, längesen vi sågs så. Måste ske oftare! That's an order ♥

Idag tänkte jag rulla till Vårdcentralen, men goda nyheter! Min svinkopps-äckelpäckel har krympt. Han har alltså höjt sin vita flagga & bett om nåd. Jag har segrat... nästan. Så dränker jag honom i min supersalva några dagar till lär han vara borta tills helgen. Wiie*

Idag har jag däremot andra saker att uträtta:

* Installera om sims3
* Fixa så Sims3 Destination Världen funkar "utan cd" (jag har laddat ner det, hihihi)

Det var väl det. Jag låtsas att det är mitt jobb & min plikt.

XXX
HAH!!!
Dog när jag hittade den här bilden. Humor på hög nivå.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

thanks bejb ;) allt bra med dig?

2010-01-19 @ 23:11:41
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0