Pinsamt pinsamt

Kom på en sak till att dela med mig av. Jag skämde ut mig idag. Hann inte gå 5 min på gymmet tills jag välte hälften av det. Överdriver? Nej nej nej.

Men det var någon idiotjävel som inte tagit av sina 1-ton tunga vikter på stången. Eftersom jag behövde den var det bara till att börja kämpa. Sen att man inte tänker efter lite innan man börjar pilla är ju en sak. Lyckas få av vikten på ena sidan, men då väger ju självklart andra sidan mer (här på Jorden har vi ju även något som kallas gravitationskraft) så hela jävla stången börjar resa sig uppåt.

Som jag minns det gick allt i slowmotion. Jag hann be cirka 50 ggr i mitt huvud "snälla, snälla stång stanna, snälla stanna!" Det hjälpte ej. Stånghelvetet & 1-tonsvikten dunsade i golvet. Jättehögt & våldsamt. Jag mötte en av de andra gymmarnas blick, gav en blandning mellan leende & cputtryck.

Det var ett pinsamt ögonblick.

XXX
Yikes!
Exakt såhär såg jag ut under de 3 långa sekunderna.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0