Upphetsning

AHH, jag tror jag blir cp!! Planerat hela veckan nu vilka skor jag ska köpa. När jag nu kollar har jag sett fel och den enda storleken de har kvar är 39-40! Buääh. Inte alltid fördel att ha små fötter alltså.

Dock är jag glad idag. Jag får nämligen in mer pengar på mitt konto imorrn än jag räknat med. Ihh! Betyder dock inte att jag kan handla upp dom, men eftersom mina bajsskor som inte kommer bli mina ej finns i min storlek kan jag hitta ett par andra. Och de får vara 100 kr dyrare om det skulle vara så... högst. Typ. När det gäller skor kan jag knappt andas.

Jag återkommer senare, skakar av upphetsning inför skoletandet på have2have. Åhhh...

XXX
Goodbye my Lovers.
Dessa snyggingar med 12 cm:s klack hade jag mina ögon på först...
BABES!
Dessa finns dock i min storlek. Gud så sexiga... I'm in love.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

ingen fara bejb! jag hade en riktig myshelg jag (: vad sysslar du med ikväll?

2010-01-26 @ 19:58:50
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0