Pulka YES!

Idag har det varit en J&J-dag. Inatt sov sis hos mig, kollade på Sex & the city och skrattade åt Jaffas mensblöja. Sov lite dåligt inatt eftersom vi knökat in 3 täcken och 50 kuddar i min säng, så det blev ganska varmt. Dessutom fick jag en äcklig förkylning över natten, så vaknade lite då & då av att en av näsborrarna strejkade.

När vi vaknade blev det på med 10 kg kläder (jag lyckades tillome trycka ner mig i mina termobyxor jag hade när jag var 12, MOHA!), sen drog vi ut & lekte med Jaffa i snön. Känns skumt att skriva leka, med tanke på att jag är 20 & min syrra 16. Men vad ska man annars kalla det? Vi umgicks med hunden.

Letade fram vår gamla rosa pulka & bestämde oss för att få upp Jaffa i den. Jaffa ville ej. Hon fick springa vid sidan om när vi åkte istället. Jag föredrog att rulla ner för backen. Det var nästan roligare... förutom att en massa bilar såg oss. Hoppas ingen känner igen mig, speciellt med tanke på att jag ska sitta i kassan imorrn, höhö. Och nysa på folk.

När vi kom igen gjorde vi varsin omelett. Nu är klockan snart 18 och jag undrar vart dagen har tagit vägen. Men men, imorrn är det Fredag :) I like.

XXX
Hihi.
En klockan-3-på-natten-bild. Observera Jaffas blöja... haha!
Snö!!
Jaffa nosar i snön & Josse strosar.
Mm, ben.
Josse hjälpte Jaffa att tugga på sitt eget ben. Nasty dawg.
Wiie!!
Full fart, fast hade varit roligare om pulkan gått lika snabbt som Jaffa...
Cool dawg.
Jaffa ser ut över horisonten. Om hon nu vetat vad det var för nåt.
Cha Cha.
Hund har skottat snö med super-nosen.
Wroom!!
Jag glider nerför backen med hund som försöker springa framför pulkan.
Work it.
Det tog sin lilla tid att ta sig upp för backen med 10 kg kläder.
Snokar-katt.
Selma rotade i garderoben. Hon ville också hitta sina termobyxor..
Tra la la..
- Found it!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0