Svingande mark

Sorry för den dåliga uppdateringen, folks! Men så kan det bli över helgen o när man är trött. I fredags jobbade jag, satt i kassan & pratade om vädret med kunder. Det måste man göra för det är ett trevligt samtalsämne. 

Sen blev det mys hemma hos mamma med syrran & Jaffa. Lite stressad kände jag mig när klockan närmade sig 23 och jag började tänka på hur alla andra var ute & svirade runder. Jag har nog något sorts problem.

Men igår blev det utgång me kära Elin-pelin :) Först Corner eftersom vår tanke var att ta stämpel medan det var gratis inträde & sen kolla vidare. Istället hängde vi in jackan, glömde stämpeln & sprang vidare mot Asian. Där inne träffade vi Fadi & Simo, alltid lika trevliga. Drack lite & umgicks, sen sprang jag & Elin vidare till Valentine.

Ehh, dött som fan. Så vi joggade tillbaka till Corner & fortsatte festen. Först fick vi ta oss förbi vakten, vilket visade sig vara enkelt, han sa bara att vi skulle gå in & ta stämpel (vilket vi glömde igen, öhh idiots) Alltid lika generösa Fadi bjöd på dricka & då började både jag o Elin känna att marken gunga en aning.

När slutet av kvällen närmade oss var båda packade & trötta, så satte oss ner o vilade lite. Efter ett tag började vi fula oss, sjunga & forma handen till en mick (Yes, exactly like transformers!) Då samlades plötsligt en skara killar runt oss & ville ha me oss på efterfest m.m. Jag har ett minne av att jag försökte tvinga en av killarna att prata i micken. Han ville inte. Ingen mick, ingen efterfest.

Fin bakfylla idag i form av spräng-huvudvärk, men det är alkoholens straff. I love weekends ♥

XXX 
Yeah!
Trots alkoholintag lyckades vi få fram en hyfsat skaplig bild!
Pose!
Elin posar sexigt ;D

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0