Shoppa liiiiite

Blir en liten runda till Halmstad nu. Äntligen ska jag få kolla efter min baby (tröjan på Gina), men han kommer säkert inte vara kvar. Var inget speciellt med den, fastnade bara för den. Sen när jag väl var där la jag pengar på annat.

Ska in till Laholm & hämta upp Linus & Lagan. Egentligen skulle Louise med mig till Halmstad, men hon mådde dåligt så L&L var snälla o ställde upp. I'm a woman in need.

Nu måste jag dra mig, klockan tickar!

XXX
Cha chaa!
Tog en skum bild i solljuset. Men jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men helvete, jag hade så gääärna patt-knullat dig baby =D

2010-01-28 @ 15:29:20
Postat av: Jenny <3

Ofta kofta.

2010-01-28 @ 19:59:52
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0