Paranormal activity

Knappt sovit något inatt för den jävla äckelförkylningen. Känner på mig att jag kommer få tillbaka mitt beroende av nässpray, eftersom jag sprutat sönder näsan inatt. Men så går det när den jävlas med mig! Ögonen håller på att kollapsa, men det får dom ej för snart ska jag iväg & jobba. Sen undrar jag självklart vad som händer ikväll? Inte helt farligt att vara hemma & lata sig, men man vet aldrig...

Syrran sov hos mig inatt igen + 1 söt katt o hund som låg jämte varann. Vi kollade på massa film;

* Spirit, hästen från Vildmarken.
* What happens in Vegas
* Wallander, (minns ej namnet)
* Paranormal Activity

Sista filmen har jag länge undrat om den är baserad på en sann historia. Med tanke på att dom har i slutet "Till minne av Mikah & Katie"? Kollat upp det & den är inte baserad på verklighet. Ahh, lättnad.

Nej, hinner inte skriva mer nu. Ska käka färdigt frukost sen blir det sminkning o sånt.

XXX
Solskensbild.
Får bli en vecka gammal bild så länge. Tagen med fönstret mot ansiktet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0